Shop Brother - කඩේ අයිය


ලින්ක් එක පහල 


කාමුක තරුවක් වන්නේ කෙසේද සහ මානසික සෞඛ්‍යය පවත්වා ගන්නේ කෙසේද - LUMI RAY සමඟ ප්‍රශ්න සහ පිළිතුරු




 වැඩි පිරිසකට අවස්ථා නිර්මාණය කරමින් ලියුම් කවරය තල්ලු කරන වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කරන නිර්මාණකරුවන්ට ස්තූතිවන්ත වන පරිදි ලිංගික කර්මාන්තය වේගයෙන් දියුණු වෙමින් පවතී.  ඒ නිර්මාණවලින් එකක් තමයි ලුමි රේ.  ලිංගික ශ්‍රමිකයෙකු ලෙස ඔබව මානසිකව සහ ශාරීරිකව රැක බලා ගන්නේ කෙසේද යන්න ගැන කතාබස් කිරීමට අපි (වථ්‍යව) සමඟ වාඩි වී සිටි කාමුක කර්මාන්තයේ ඉදිරියට එන තරුවක්.


 ප්‍ර: ඔබේ (අද්විතීය) හැදී වැඩීම සහ එය ලිංගිකත්වය පිළිබඳ ඔබේ අදහස් හැඩගැස්වීමට උපකාර වූ ආකාරය ගැන ටිකක් අසමු.


 මම හැදී වැඩුණේ උතුරු කැලිෆෝනියාවේ රෙඩ්වුඩ්ස් හි (හිපීගේ නවාතැනක් සහ කැලිෆෝනියාවේ ගංජා කර්මාන්තයේ මධ්‍යස්ථානයකි).  එහි වෙසෙන විට, ගංගාවේ නිරුවත් මිනිසුන් සහ තනපුඩු සහ මිනිසුන් සාමාන්‍යයෙන් විවෘතව සිටිනු මම දුටුවෙමි.  මගේ නැන්දා ඇය ද්වීලිංගික බවත් ඔබට එක් පුද්ගලයෙකුට වඩා ආදරය කළ හැකි බවත් මා සමඟ බෙදාගත්තා.




 මගේ අම්මා අනිවාර්යයෙන්ම එසේ නොවේ, නමුත් Humboldt (county) මෙම නිදහස් ආදරය hippie ශක්තිය ඇත.  මෙහි හැදී වැඩීම බහුශ්‍රැතභාවය පිළිබඳ මගේ අදහස්වලට බලපෑ අතර ලැජ්ජාව අවමානයට ලක් කිරීමට උදවු කරන අතරම මගේ ලිංගිකත්වය සමඟ සැපපහසු විය.  මිනිස්සු නිකන් ජීවත් වෙනවා.


 ප්‍රශ්නය: බොහෝ අය අසභ්‍ය තරුවක් වෙන්නේ කොහොමද කියලා.  ඔබේ ගමන මොන වගේද?


 ශක්තිමත්, ලිංගිකව නිදහස් වූ කාන්තාවක් වෙනුවෙන් වැඩ කිරීමෙන් මගේ ඉවුම් පිහුම් වෘත්තිය දියුණු කර ගැනීමට ලැබීම ගැන මම ඉතා කෘතඥ වෙනවා.  ඉතා පිරිමි මවක් සමඟ හැදී වැඩුණු, පියා නොමැති මට විශාල වැඩ ආචාරධර්මයක් ලබා දුන් අතර, එම පරිසරයේ වැඩ කිරීමට සහ කෝකියෙකු ලෙස බූරු පහරක් දීමට මා ආඩම්බර විය.


 බොහෝ දෙනෙකුට ශක්තිමත්ම වැඩ ආචාර ධර්ම නොමැති එම ලෝකයේ සිට කාමුක දර්ශන වෙත සංක්‍රමණය වීමේදී, ඔබ ගැන දැන ගැනීමට සහ එයින් ප්‍රයෝජන නොගැනීමට ඔබ තවමත් විනය පිළිබඳ හැඟීමක් තබා ගත යුතු බව මට වැටහුණි.  අධ්‍යක්ෂවරුන් අතර හොඳ නමක් ඇති කර ගැනීමට මෙය වැදගත් වේ.


 මම තනිවම Fans කරන්න පටන් ගත්තා, මම එය වැඩි වැඩියෙන් කරන තරමට මට මා ගැන ආකර්ෂණයක් දැනුණා.  මිනිසුන් මා කෙරෙහි දක්වන ආදරය දෙස බලා සිටීමට අවශ්‍ය බව මට වැටහුණි.  මගේ ලිංගිකත්වය සහ මගේ පෙනුම මගේ මමත්වය පෝෂණය කරන ස්ථානයකට ගෙන නොගොස් මුදල් ඉපැයීමට මට හැකි බව වටහා ගැනීම සතුටක් විය.


 ට්විටර් හරහා ආයතන මට සම්බන්ධ වුණා.  "ස්වාභාවික කාමුක තරු පෙනුම" මා සතු බව පවසමින් මා කෙතරම් ස්වභාවිකද යන්න ගැන ඔවුන් වශී වූහ.  ඒකට තමයි මාව පදික වේදිකාවට දැම්මේ.  මම වීම පමණයි.


 මම කාත් එක්කවත් අත්සන් කරන්න කලින් මම ගිහින් ෂූට් කිහිපයක් කළා මට දැනෙන විදිහ බලන්න.  මට මීට පෙර බොහෝ උපකල්පන ඇති අතර කනස්සල්ලක් දැනුනි.  ඔබ මේ ලෝකයේ නොසිටින්නේ නම් එය කෙබඳුදැයි ඔබ නොදනී.  මිනිසුන්ගේ විනිශ්චයට බියෙන් ජීවිතයේ අපට කිරීමට ඉඩ නොදෙන බොහෝ දේ ඇත.  මගේ පළමු අසභ්‍ය චිත්‍රපටයෙන් පසුව, ඒ සියල්ල පහව ගියේය.  මට ලැජ්ජ නැති නිසා මම ගණන් ගන්නේ නැහැ.  මම මගේ පළමු රූගත කිරීම් කිහිපය කළා මිස ආපසු හැරී බැලුවේ නැහැ.



BIKE ACCIDENT

 ප්‍ර: අසභ්‍ය කර්මාන්තයට පිවිසෙන්නේ කෙසේදැයි කල්පනා කරන පුද්ගලයන් සඳහා, ඔවුන් දැනගත යුතු හෝ තේරුම් ගත යුතු සමහර දේවල් මොනවාද?


 විනෝදාස්වාද ක්‍ෂේත්‍රයේ, ඔබ “එය සෑදීම” ආරම්භ කරන විට, ඔබ කෙතරම් වැදගත්ද යන්න සහ ඔබ යමක් අදහස් කරන බව මිනිසුන් ඔබට පැවසීමට පටන් ගනී.  ඔබ එය ලුණු ඇටයක් සමඟ ගත යුතුය.  ඔබේ ප්‍රතිරූපයේ කොටසක් මහජනයාට අයිති බව ඔබ අවබෝධ කරගත් පසු ඔබට ඔබ ගැන හැඟීමක් නැති වී යයි.


 ඔබ පරෙස්සම් විය යුතු ලිංගික කර්මාන්තයේ වැඩ කිරීමත් සමඟ බොහෝ බලයක් ඇත.  ඔබ එය සමඟ කරන දේ බොහෝ පිරිමින්ට දැකිය හැකිය, සමහර විට ගැහැණු ළමයින්ට වෘත්තීය වශයෙන් රැඳී සිටීමට අපහසු වේ.  එය රැකියාවක්, ඔබ එය එකක් ලෙස සැලකිය යුතුය.


 මම වැඩ කරපු එක අධ්‍යක්ෂකවරයෙක්වත් ඉඳලා නැහැ, මට රිංගලා හෝ අයින් කළා කියලා.  හැමෝම හරිම මිහිරි සහ නවාතැන් ගත්තා.  ඔබ මෙහි සිටීමට තෝරාගෙන ඇත, ඕනෑම අවස්ථාවක මෙය මට කිරීමට අවශ්‍ය දෙයක් නොවන බව ඔබ පැවසුවහොත්, ඔවුන් තවමත් ඔබට ගෙවනු ඇත.


 මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ අදහස් තිබිය හැකිය, නමුත් ඔවුන්ට මගේ කතාවට සවන් දීමට හැකි නම් මිස ඔවුන් ගැන කතා කිරීමට අවශ්‍ය වූ විට මම ඔවුන්ව සතුටු නොකරමි.  බාර් එකකින් ආගන්තුකයෙකු සමඟ ලිංගිකව එක්වීම හෝ මට අඩු වැටුපක් ලැබෙන සහ මගේ සීමා මායිම් ඉක්මවා ගිය කෝකියෙකු වීම මට වඩාත් හානිකර විය.  මම කාමුක දර්ශනවලට වඩා ආහාර පිසීමේදී ලිංගික හිරිහැරවලට ලක් වුණා.


 ප්‍ර: ලිංගික සේවිකාවක් ලෙස ඔබ ඔබේ මානසික සෞඛ්‍යය ගැන සැලකිලිමත් වන්නේ කෙසේද?


 මගේ අම්මා කුඩා කාලයේ සිටම මාව උපදේශනයට හෝ ප්‍රතිකාරවලට යොමු කිරීම ගැන මම කෘතඥ වෙනවා.  එය විශේෂයෙන් මෙම කර්මාන්තයේ දී එය කෙතරම් වැදගත් දැයි මට අවබෝධ විය.


 මීට පෙර, මම චිකිත්සාවෙහි යෙදී සිටියේ, මගේ ලිංගිකත්වය පිළිබඳ තීරණ ගැනීම නිසා, මගේ ස්ත්‍රීත්වයෙන් මට විසන්ධි විය.  මම ගැබ්ගෙන ගබ්සාවක් කළා, එයින් විශාල වර්ධනයක් අත්විඳිමි.  මම විසන්ධි වූ ස්ථානයක සිට ලිංගිකව හැසිරෙන බව මට වැටහුණු අතර නැවත මා හා සම්බන්ධ වීමට පටන් ගතිමි.


 බොහෝ අය සිතන්නේ කාමුක කර්මාන්තයේ සිටීම හානිකර බවයි.  නමුත් අපි හැමෝම සිහිමුර්ජා විය යුතුයි.  ලිංගිකව එක්වන විට සෑම කෙනෙකුම දිව්‍යමය සවිඥානක ස්ථානයක සිටින බව මම නොකියමි - නමුත් මම එසේ වීමට උත්සාහ කරමි.


 ඔබ පරීක්ෂා කළහොත් මිනිසුන්ට ඔබේ ඇස්වල පෙනුම කියවිය හැකිය.  ඔබ සිටින්නේ වැටුපක් සඳහා පමණක් නම්, එය ඇත්තෙන්ම හානිකර විය හැක.  එහෙම බැලුවම ඉවුම් පිහුම් සහ ලිංගික ක්‍ෂේත්‍රයට මම හිතුවට වඩා ගොඩක් දේවල් තියෙනවා.



ART CLASS


 ඇත්ත වශයෙන්ම, උඩු යටිකුරු තිබේ.  මම එහි සිටින්නේ යමක් වර්ධනය කර ගැනීමට සහ හොඳ වැඩ සබඳතා ඇති කර ගැනීමට එවිට මට හොඳ වැඩ ආචාර ධර්ම සහ සම්බන්ධ වූ සියලු දෙනා කෙරෙහි ආකල්පයක් ඇති බව පෙන්විය හැකිය.  සමාජගත කිරීම සහ ජාලයක් ගොඩනැගීමට විශාල ශක්තියක් වැය වේ.  විශේෂයෙන්ම මම ගොඩක් වෙඩි තියන්නේ නම්, මගේ ශරීරය තුළ මට හැඟෙන ආකාරය ගැන මම දැනුවත් විය යුතුයි.  මම ඇවිදින්න යනවා හෝ වෙනත් දේවල් කරනවා, එවිට මට මා සමඟ පරීක්ෂා කර නැවත සම්බන්ධ විය හැක.


 ප්‍ර: ඔබ කර්මාන්තයේ යෝනි සෞඛ්‍යය ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා දැවැන්ත උපදේශකයෙක්.  එම දෙපාර්තමේන්තුවේ ඔබ ගැන සැලකිලිමත් වීමට ඔබ කරන සමහර දේවල් මොනවාද?


 පුද්ගලිකව, මට වැළඳී ඇත්තේ ලිංගාශ්‍රිත රෝග නොවන එක් ආසාදනයක් පමණි.  ගැහැණු ළමයින් ඔසප් වීමේදී මේක්අප් ස්පොන්ජ් භාවිතා කරන අතර, එය ආගන්තුක පරිසරයක් නිර්මාණය කරයි.  ඔබ වැඩිපුර ලිංගිකව හැසිරෙන තරමට එය නරක අතට හැරිය හැක.  මට ප්‍රතිජීවක අවශ්‍ය ආසාදනයක් ඇති විය.


 දැන් මම ප්‍රෝබයොටික් සහ ප්‍රීබයොටික් අරගෙන යෝගට් කනවා ආගමානුකූලව.  මම වතුර ගොඩක් බොනවා, බීම (මත්පැන්) නතර කරනවා.  මම දහඩිය දැමීමට උත්සාහ කරන අතර වැඩ කිරීම උපකාරී වේ.


 වෙඩි තැබීමකට පෙර, මම 1-2 douches භාවිතා කරමි.  ඊට පස්සේ මම මගේ ඩිල්ඩෝ එක අරගෙන පොල්තෙල් වලට දාලා, ඒක මටම දාලා, මගේ ප්‍රදේශය පිරිසිදුව සහ සෞඛ්‍ය සම්පන්නව තියාගන්න ඩෙටොක්ස් කරන්න මිනි ස්වයං වින්දනයේ සැසියක් කරනවා.  එමගින් ලිංගිකව හැසිරෙන විට එය ඉතා තදින් හා ආතතියට පත් නොවේ.  රූගත කිරීමකින් පසු, මම වතුර ගොඩක් පානය කිරීමට සහ පසුව ඩූච් කිරීමට උත්සාහ කරමි.  මෙය මගේ යෝනි මාර්ගය ලස්සනට හා සතුටින් තබා ගැනීමට උපකාරී වී ඇත.


 ප්‍ර: සදාචාරාත්මක අසභ්‍ය දර්ශන නැඟීම ගැන ඔබට හැඟෙන්නේ කෙසේද?


 කාමුක දර්ශන තවමත් පිරිමි ආධිපත්‍යය දරන කර්මාන්තයකි, නමුත් එය නියත වශයෙන්ම වෙනස් වෙමින් පවතී.  තවත් කාන්තා නිෂ්පාදන සහයිකාවන් මෙන්ම අධ්‍යක්ෂකවරුන් සහ තිර රචකයන් ද සිටිති.


 එය "අවලංගු සංස්කෘතිය" හෝ වේවා, සමාජ මාධ්‍ය සමඟ ඔවුන්ගේ කීර්තිනාමය අදහස් කරන්නේ කුමක්දැයි වටහා ගන්නා පුද්ගලයින් වේවා, සෑම කෙනෙකුම ගෞරවනීය වීමට සහ විනෝදාස්වාදය සඳහා හොඳ පරිසරයක් නිර්මාණය කිරීමට අවශ්‍ය බව පෙනේ.  එය සෑම විටම මේ වගේ නොවේ.  අපි මිනිසුන්ට වඩා හොඳින් ගෙවිය යුතු බව ඔවුන් වටහාගෙන සිටිති, විශේෂයෙන් ඔවුන්ට එකම රසිකයින් මත එකම ගාස්තුවක් කළ හැකි බැවින්.  දේවල් වෙනස් වෙමින් පවතී.


 මට එම විශාල කාන්තා කේන්ද්‍ර කරගත් අසභ්‍ය සමාගමක් සඳහා අධ්‍යක්ෂණය සහ නිෂ්පාදනය වෙත මාරු විය හැකි නම්, මම එය සාදා ඇති බව මම දනිමි.  මෙම සමාගම් ඔවුන්ට ලැබිය යුතු අවධානය, අරමුදල් සහ ණය ලබා ගැනීම ගැන මම බොහෝ සේ කම්පා වෙමි.  මට ඇත්තටම කරන්න ඕන ඒ වගේ කාමුක දර්ශන.


 ප්‍රශ්නය: “කාමුක තරුවකින් කොපමණ ප්‍රමාණයක් උපයනවාද?” යන්න සෑම කෙනෙකුටම දැන ගැනීමට අවශ්‍යයි.  අපට යම් අවබෝධයක් ලබා දීමට සැලකිලිමත්ද?


 ඔබේ අසභ්‍ය අනුපාතය ඔබ වෙඩි තබන දේ මත රඳා පවතී.  පිරිමි/ගැහැණු ළමයින්ගේ ලිංගික දර්ශන දිනකට ඩොලර් 1,000ක් (USD) ගෙවනු ලැබේ, ගුද මාර්ගයෙන් සිටින අය සඳහා $3,000-5,000, ගැහැණු ළමයා සඳහා $800-900, ආදිය.  ඔබට ගෙවනු ඇත.



LIFE GUARD


 ඔබට නිෂ්පාදන සමාගම් සමඟ ගිවිසුමක් අත්සන් කළ හැකිය, එනම් ඔබ වෙඩි තියන්නේ එම සමාගමට පමණි.  මේකේ වාසි අවාසි තියෙනවා.  සමහර මිනිස්සු කෝටිපතියෝ.  ඔබ ඉහළට ගිය පසු, ඔබට ඉලක්කම් හයේ කොන්ත්‍රාත්තු ලබා ගත හැකිය.


 මම සතියක් ඉවුම් පිහුම් කළාට වඩා රසිකයන් පමණක් ඇති පළමු දින වැඩි කළා.  දැන් මම සතියකට ඩොලර් 2,000-3,000 ක් උපයනවා.  මුදල් නොමැතිව මගේ තුවාල කෙතරම් ගැඹුරට වැඩී ඇත්දැයි මට කිසි විටෙකත් වැටහුණේ නැත.  මගේ අම්මා ගංජා වගා කළා, නමුත් මට සහෝදර සහෝදරියන් ගොඩක් හිටියා.  මගේ මුළු ළමා කාලයම අපි මූල්‍යමය වශයෙන් පීඩනයට ලක් වූ අතර අරගල කළෙමු - ඒ සමඟ පැමිණි කාංසාව තිබේ.  ඉතා සුළු දෙයකින් සෑහීමට පත් වීමට මම ඉගෙන ගතිමි.  මම තවමත් ද්රව්යමය පුද්ගලයෙක් නොවේ, මම මුදල් උපයන අතර එය වියදම් කිරීමට අවශ්ය නැත.  මම මූල්‍ය නිදහස අත්විඳින මගේ ජීවිතයේ පළමු වතාව මෙයයි, එය මගේ මානසික සෞඛ්‍යයට විශිෂ්ටයි!


අසභ්‍ය කර්මාන්තය පිළිබඳ මෙම අවබෝධය විවෘත කිරීම සහ අපට ලබා දීම ගැන ස්තුතියි, මිනිසුන්ට ඔබව සොයා ගත හැක්කේ කොතැනින්ද?



Absolutely, thank you! People can find and connect with me on my InstagramTwitter, and OnlyFans


 




 Part 1

Part 2

Part 3




Comments